Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde bulunan Atatürk İlkokulu, iki yıl önce vefat eden Müdür Yardımcısı İsmail Değirmenci’yi ölüm yıl dönümünde andı. Okul idaresi ve öğretmenler, Değirmenci’nin anısına öğrencilere irmik tatlısı ikram etti.
Eğitim camiasının sevilen isimlerinden olan ve 43 yıl öğretmenlik yapan İsmail Değirmenci, iki yıl önce geçirdiği beyin kanaması sonucu 63 yaşında hayatını kaybetmişti.
Son olarak görev yaptığı Atatürk İlkokulu’nda düzenlenen anma etkinliğinde, okul yönetimi ve öğretmenlerin katkılarıyla tüm öğrencilere irmik tatlısı dağıtıldı ve merhum öğretmen için dualar edildi. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Prens Selman, konuğu Donald Trump’ı golf arabasıyla yemeğe götürdü
8895 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8510 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5475 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5438 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
5190 kez okundu