Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla ilçedeki okulları ziyaret ederek öğretmenlere çiçek takdim etti.
Başkan Deviren, yaptığı açıklamada, “Gemlik’te görev yapan değerli öğretmenlerimizi ziyaret ederek Öğretmenler Günü’nü kutlama fırsatı bulduk. Tıpkı bir anne baba gibi üzerimizde emeği olan, bizleri bilgiyle donatarak hayata hazırlayan tüm öğretmenlerimizin ellerinden öpüyor, sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.
Başkan Deviren, ayrıca Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün izinden giderek, mesleklerini büyük bir fedakarlık ve sevgiyle sürdüren tüm öğretmenlere teşekkürlerini iletti ve “Sizlerle daha aydınlık bir geleceğe yürüyeceğiz!” şeklinde konuştu. – BURSA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Prens Selman, konuğu Donald Trump’ı golf arabasıyla yemeğe götürdü
8894 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8509 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5475 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5438 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
5186 kez okundu