Antalyaİl Sağlık Müdürlüğü’nce geleneksel olarak 23.’sü düzenlenen “Sağlık için sahadayız” halı saha futbol turnuvası sona erdi. Antalya merkezden 19, ilçeden ise 2 olmak üzere toplam 21 takım turnuvada mücadele etti.
Halı sahada oynanan final maçında A.Ü Tıp Fakültesi ile Antalya SGK takımları karşılaştı. Rakibi SGK’yı 8-5 lik skorla geçen A.Ü Tıp Fakültesi takımı şampiyonluk kupasını kaldırırken, turnuvada 3.lüğü rakibi Orange Atlethic’i 3-0’lık skorla geçen Eğitim Araştırma Hastanesi elde etti.
Turnuvada şampiyonluk kupasını ve madalyaları Antalya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr Behzat Özkan, ikinciye Antalya SGK İl Müdürü Mehmet Tanrıöver, üçüncüye ise Antalya ASKF Başkanı Metin Bulut verirken basın mensuplarına ise birim müdürleri teşekkür plaketi verdi.
Turnuva genel koordinatörü Arif Oktaroğlu, turnuvaya ilgi gösteren tüm takımlara ve emeği geçen herkese teşekkür etti. – ANTALYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
Gaziantep’in tescilli lezzeti katmer, en çok tüketilen tatlılar arasında
2205 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1964 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1932 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1737 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
1569 kez okundu