
Gaziantep’te İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince kaçakçılıkla mücadeleye yönelik Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde çalışma başlatıldı.
Şahinbey, Şehitkamil, Nizip ve Nurdağı ilçelerinde 38 şüphelinin kaçakçılık yaptığı tespit edildi.
Şüphelilere yönelik yapılan operasyonda, 35 bin 470 paket gümrük kaçağı sigara, 1990 kilogram gümrük kaçağı tütün, 18 gümrük kaçağı elektronik sigara ele geçirildi.
Gözaltına alınan şüpheliler hakkında yasal işlem başlatıldığı belirtildi.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Prens Selman, konuğu Donald Trump’ı golf arabasıyla yemeğe götürdü
8886 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8503 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5469 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5433 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
5140 kez okundu