Trendyol Süper Lig’in 13. haftasında Sivasspor deplasmanından 0-0 beraberlikle ayrılan Kasımpaşa’da Teknik Direktör Hakan Keleş, karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuştu.
Müsabakayı değerlendirerek sözlerine başlayan Keleş, “Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü, öğretmenlerimizin gününü kutluyorum. Maça gelecek olursak kar yağışı altına oynamak zordu. Dün oynayabilirdik, dün hava çok güzeldi. İki takım için de sıkıntılı süreçti. Daha önce oynayabilirdik. Genel olarak istatistiklere baktığımız da üstünlüğümüz gözükse de rakibe pozisyonlar verdik. Kazanmak istiyorduk. İçeride sıkıntılı sürecimiz var, galibiyetimiz yok. Buradan alınan puan değerli tabii. Bugün saha müsaade etmedi ama iyi işler yapacağımızı düşünüyorum. Bu kar yağışı haftalar önceden belli oluyor. Kar yağışı maçta sıkıntılar yaşattı. Bir şekilde oynadık maçı. Benim için Sivas çok önemli bir yer. İlk teknik direktörlüğümü de burada yaşadım” diye konuştu.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Gaziantep’in tescilli lezzeti katmer, en çok tüketilen tatlılar arasında
2198 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1959 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1926 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1729 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
1565 kez okundu